کد خبر 6501
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۴۴۵ تومانی آهن اسفنجی به فاصله دو روز

افزایش ۴۴۵ تومانی آهن اسفنجی به فاصله دو روز

امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۱۵۹ هزار و ۶۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گالوانیزه G، قلع اندود و آهن اسفنجی عرضه شده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۱۵۹ هزار و ۶۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گالوانیزه G، قلع اندود و آهن اسفنجی عرضه شده است. 

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار هزار تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۳ هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده و نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. این محصول در عرضه‌های دیروز نیز موجود بود که امروز با افت نرخ پایه به میزان سه هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شده است.

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، افزایش حجم ۱۰۰ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما تغییر قیمتی ندارد و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۳۰ آبان به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۶ هزار و ۶۵۰ تن حجم عرضه و ۳۸ هزار و ۸۷ تومان میانگین نرخ پایه، افزایش قیمت ۰/۲ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما تغییر حجم ندارد. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۲۲۳ تومان تا ۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان است.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی است که توسط توسعه آهن وفولاد گل گهر با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده که نسبت به عرضه روز شنبه افزایش قیمت ۴۴۵ تومانی دارد. گفتنی است نوع تسویه این محصول نیز به صورت اعتباری تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

افزایش ۴۴۵ تومانی آهن اسفنجی به فاصله دو روز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =