کد خبر 6578
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

معامله ۵/ ۲میلیون تن محصول در بورس‌کالا

معامله ۵/ ۲میلیون تن محصول در بورس‌کالا

در هفته منتهی به ۳ شهریور امسال، ۲میلیون و ۵۷۵‌هزار و ۷۳تن انواع کالا و محصول به ارزش ۸/ ۲۳‌هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ‌آهن، آهن اسفنجی و فولاد، سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم‌باتوم و مواد پلیمری، سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش آهن نیوز؛ تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲میلیون و ۱۲۱‌هزار و ۱۷۶تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۵‌هزار و ۲۱۳میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک‌میلیون و ۱۴۳‌هزار و ۲۹تن سیمان، ۳۸۰‌ هزار تن سنگ‌آهن، ۳۱۸‌هزار و ۳۰۰تن آهن اسفنجی، ۲۷۴‌ هزار و ۸۸۲تن فولاد، ۷‌هزار و ۲۳۳تن مس، ۵‌هزار و ۳۰۰تن آلومینیوم، ۸۰۰تن چدن، ۳۰۰تن کک و ۲۹۰تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۹‌هزار و ۶۵۱تن انواع محصول به ارزش ۸‌هزار و ۱۶۷میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۳شهریور به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۷۲‌هزار و ۳۵۰تن قیر، ۱۰۵‌هزار تن وکیوم‌باتوم، ۹۷‌هزار و ۷۹۵تن مواد پلیمری، ۳۵‌هزار و ۶۰۱تن مواد شیمیایی، ۱۱‌هزار و ۳۰۰تن گوگرد، ۵‌هزار و ۴۰۴تن فرآورده‌های نفتی، ۳‌هزار و ۷۳۷تن روغن و ۳۵۰تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

تالار کشاورزی نیز در هفته گذشته میزبان معامله ۸۰۰کیلوگرم زعفران به ارزش ۸/ ۳۴میلیارد تومان بود. بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲۴‌هزار و ۲۴۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۱۰میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =