کد خبر 6641
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

فاز اول کارخانه فولاد مه‌ولات تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

فاز اول کارخانه فولاد مه‌ولات تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار مه‌ولات گفت: فاز اول کارخانه فولاد این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آهن نیوز؛ مجتبی علی‌نژاد سه شنبه هفتم شهریور ماه در بازدید معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مجوز تأسیس شرکت فولاد مه‌ولات سال ۱۳۹۹ صادر شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت مردمی ایران قوی و با مجموع اقدام‌های صورت گرفته زمینه برای ورود سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی این شهرستان فراهم است.

فرماندار چناران با اعلام اینکه فاز اول این کارخانه تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: این کارخانه با هزینه حدود  ۴۰۰ میلیارد تومان و تولید حدود ۵۰ هزار تن تسمه و نوار نورد گرم فولاد زنگ نزن، ۱۵۰ هزار تن ورق نورد گرم فولاد زنگ نزن و ۳۰۰ هزار تن در سال ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی بل ضخامت بیش از ده میلیمتر  برای ۷۸۳ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: ناحیه صنعتی مه‌ولات با مساحت ۱۰۶ هکتار در ۸ کیلومتری شهر فیض‌آباد و ۲۲ کیلومتری محور مه‌ولات _ تربت‌حیدریه واقع است. 

علی نژاد در ادامه حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در شهرستان از افتتاح ساختمان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مه‌ولات با زیربنای ۶۵۰ مترمربع با هزینه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

وی گفت: ۸ واحد ساختمان آماده بهره‌برداری با هزینه ۳۵ میلیارد ریال، افتتاح مرکز نیکوکاری بانوان فاطمه زهرا (س) با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و طرح اشتغال موزاییک‌سازی شهر شادمهر با تسهیلات ۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های کمیته امداد در هفته دولت بود که از محل اعتبارات دولتی صورت گرفته بود.

فرماندار مه‌ولات ضمن تقدیر از زحمات و همراهی ویژه مدیرکل امداد استان برای رفع مشکلات نیازمندان این شهرستان افزود: عملیات احداث این ساختمان در سال ۱۴۰۰ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: پارسال مردم و حامیان طرح اکرام ۱۹۲ میلیارد تومان نقداً به حساب فرزندان واریز کردند که هر ۱۲ ماه خراسان رضوی رتبه یک کشور را کسب نمود.

رضا سلم‌آبادی عنوان کرد: پارسال ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان با ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت دولت با مشارکت خیرین به خانواده نیازمند استان ارائه شد، همچنین بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در حوزه تسهیلات و ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دولت جمعاً ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مردم و نیازمندان ارائه شد.

وی ادامه داد: در راستای کمک به خانواده‌ها، جوانی جمعیت و تشکیل خانواده در سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان با ۵ قلم کالای اساسی با ارزش اسمی (قیمت کارخانه) بین نوعروسان استان توزیع شد؛ همچنین پارسال در خراسان رضوی عملیات ۴۱۰۰ مسکن شروع کردیم که تا پایان سال ۲۰۰۰ واحد تحویل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: اجازه تخطی به هیچ کسی در رابطه با انتخابات را نمی‌دهیم.

سید هادی طباطبایی با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی یک برند است، افزود: خود مردم برگزار کننده و ما پشتیبان انتخابات هستیم.

وی استفاده از امکانات دولتی و در ساعات اداری برای تبلیغ، له یا علیه یک کاندیدا را ممنوع اعلام کرد و گفت: دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم از نتیجه انتخابات و دیگری مأیوس کردن از نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی افزود: دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته و ما در مقابل آنها وظیفه‌مان دو چندان شده، لذا از رأی مردم به عنوان حق‌الناس با تمام وجودمان دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 6641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =