کد خبر 6799
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

وزارت کار: ابعاد حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است

وزارت کار: ابعاد حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابعاد مختلف حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است تا ضمن روشن شدن ابعاد مختلف حادثه، از چنین حوادثی پیشگیری کنیم.

به گزارش آهن نیوز؛ معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ابعاد مختلف حادثه معدن طزره دامغان در دست بررسی است تا ضمن روشن شدن ابعاد مختلف حادثه، از چنین حوادثی پیشگیری کنیم.

علی‌حسین رعیتی‌فرد، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز پس از حضور در شهرستان دامغان با همراهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با جمعی از خانواده‌های جان‌باختگان حادثه معدن رزمجاه طزره دیدار کرد.

وی در این دیدار با ابلاغ تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خانواده جان‌باختگان گفت: این حادثه غم‌بار برای همه هموطنان به‌ویژه مردم شریف استان سمنان و شهرستان دامغان تلخ و عمیقاً متأثرکننده بود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ابعاد حادثه معدن رزمجاه طزره دامغان با حضور میدانی سه وزیر دولت سیزدهم در حال بررسی است، افزود: این موضوع و زوایای مرتبط با آن مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت تا ضمن روشن شدن ابعاد مختلف حادثه، از چنین حوادثی پیشگیری کنیم.

رعیتی‌فرد در ادامه با سرپرست شرکت معادن البرز شرقی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن اطلاع بیشتر از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از تکرار این چنین حوادثی، روند بازدیدهای انجام شده را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی در معدن طزره دامغان پیگیری می‌شود، افزود: دستورالعمل مربوط به مراقبت و ایمنی که از سوی وزارت کار ابلاغ شده، باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 6799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =