کد خبر 685
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

ارتقای کیفیت ورق‌های فولاد اکسین

ارتقای کیفیت ورق‌های فولاد اکسین

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: با انرژی و همبستگی همکاران همواره در هر شرایطی تولید ورق‌های کیفی شرکت فولاد اکسین متوقف نشده و روز به روز بهبود پیدا کرده است.

به گزارش آهن‌نیوز، در جلسه صبحگاهی بهره‌برداری که با حضور صادقیان مدیرعامل و جنتی عضو هیئت‌مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن جلسات خط تولید برگزار شد، مدیران حوزه بهره‌برداری گزارش‌های کاری و برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه کردند.

ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: جلسات صبحگاهی همه‌روزه به‌منظور بررسی عملکرد روز گذشته این حوزه و ارزیابی شاخص‌های تعریف شده جهت رفع مشکلات و برنامه‌ریزی روزهای آینده با حضور مدیران بهره‌برداری برگزار می‌شود.

ابوعلی افزود: با تلاش و پتانسیلی که در یکایک مدیران و واحدهای ذی‌ربط سراغ دارم، سالی مثال‌زدنی را برای فولاد اکسین رقم خواهند زد.

احمد صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات همه کارکنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: با انرژی و همبستگی همکاران همواره در هر شرایطی تولید ورق‌های کیفی شرکت فولاد اکسین متوقف نشده و روزبه‌روز بهبود پیدا کرده است.

صادقیان با بیان اینکه گزارش‌های مدیران محترم نشان‌گر حرکت درست در چارچوب برنامه‌ریزی تعریف شده است تأکید کرد: باید همواره تلاش کنیم از شرایط خوب به سمت عالی در حرکت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =