کد خبر 6911
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش نرخ پایه ورق گالوانیزه G

افزایش نرخ پایه ورق گالوانیزه G

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۶۵۲ هزار و ۵۲۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۶۵۲ هزار و ۵۲۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۲۷ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۲۴۰ هزار و ۵۰۰ تن و قیمت میانگین پایه ۲۰ هزار ۶۳ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که تغییر قیمت محسوسی نیز نسبت به هفته قبل ندارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۹ هزار تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۵۴۸ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا موجود که تماما توسط فولاد مبارکه عرضه شده که نوع تسویه آن ها به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است. از جمله ۲۹۵ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR با قیمت پایه ۱۵ هزار و ۸۳۹ تومان است. 

همچنین عرضه ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۴۰ هزار و ۴۷ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجم نداشته اما قیمت آن حدود ۳ درصد افزایش دارد.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته کاهش ۴.۷ درصدی در حجم عرضه داشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۳ هزار و ۷۱ تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل کاهش حدود یک درصدی دارد. نوع تسویه برای این محصول به صورت نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افزایش نرخ پایه ورق گالوانیزه G

کد خبر 6911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =