کد خبر 6960
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن و فولاد دیروز در با ثبات‌ترین حالت ممکن بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد کاهش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر  قیمت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز همچنان در کانال ۴۹ هزار تومان ماند و با قیمت ۴۹ هزار و ۴۷۳ تومان در بازار تهران معامله شد، بازار آهن و فولاد نیز در با ثبات‌ترین حالت ممکن بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد کاهش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر  قیمت اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ میلگرد از اکثر کارخانه‌ها بدون تغییر اعلام شده اما از انبار با کاهش جزئی همراه بود و بین ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲۷ هزار تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان هم در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر بوده و بین ۲۵ هزار و ۴۰۰ تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولاد نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش همراه بود و با قیمت‌های ۳۳ هزار تومان تا ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت اما انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر قیمت اعلام شد. 

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد تغییر قیمتی نداشت و بین قیمت‌های ۳۳ هزار تومان تا ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش محصولات اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی کماکان ثابت بود و با قیمت‌های ۲۱ هزار و ۵۵۰ تا ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =