کد خبر 7076
۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

بنزما برای سپاهان روی پوستر رفت!

بنزما برای سپاهان روی پوستر رفت!

توئیتر ای‌اف‌سی استقبال زودهنگامی از دیدار سپاهان و الاتحاد داشته است.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم فوتبال سپاهان ایران که در نخستین مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی دو بر دو خارج از خانه مقابل تیم نیروی هوایی عراق رسید، هفته آینده در دومین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تیم مدعی قهرمانی الاتحاد عربستان خواهد رفت و جدال سختی در اصفهان خواهد داشت.

طلایی پوشان ایران که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر چهار پیروزی داشتند و البته با کسر چهار امتیاز مواجه شدند، در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل الاتحاد عربستان می‌کنند که امید زیادی دارند بتوانند در هفتمین تقابل با این تیم سعودی به پیروزی برسند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله ۶ روز تا دیدار حساس سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان در گروه C به استقبال این بازی رفته و اشاره کرده که این دو تیم تاکنون ۶ بار در تاریخ به مصاف هم رفتند که سهم هر کدام ۳ پیروزی بوده و در این بین، سپاهان توانسته ۶ گل به ثمر رساند و البته ۱۳ گل هم دریافت کرده است.

نکته جالب توجه در پوستر منتشر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استقبال از بازی سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان، انتشار تصویر محمد کریمی و کریم بنزما است؛ در حالی که هنوز مشخص نیست این ستاره فرانسوی به بازی می‌رسد یا خیر.

گفتنی است، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =