کد خبر 7112
۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

نماد معاملاتی فولاد امیرکبیر کاشان از بازار فرعی به بازار اصلی بورس ارتقا یافت

نماد معاملاتی فولاد امیرکبیر کاشان از بازار فرعی به بازار اصلی بورس ارتقا یافت

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان (فجر)، از ارتقای جایگاه نماد فجر از بازار فرعی به بازار اصلی بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ شهرام عالی وند، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ارتقای جایگاه نماد فجر از تابلوی فرعی به تابلو اصلی بازار اول بورس تهران خبر داد و از آن به عنوان دستاوردی یاد کرد که اعتبار شرکت را در بازار سرمایه و جذابیت این نماد فولادی را افزایش می‌دهد و بر اطمینان‌خاطر سهامداران برای ورود به نماد فجر می‌افزاید.

به گفته مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان، این شرکت با احراز شرایط مقرر برای تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران توانسته جایگاه نماد معاملاتی خود را رشد دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تشریح عواملی که این موفقیت را رقم زد، گفت: مطلوب و مورد تایید بودن سیستم اطلاعات حسابداری (حسابداری مالی، حسابداری بهای تمام شده و …)، توانایی تهیه و افشای اطلاعات مالی به موقع و قابل اتکا و سودآوری قابل قبول در دوره‌های متوالی به انتقال جایگاه مجموعه از بازار فرعی به بازار اصلی انجامید.
وی همچنین به انطباق اساسنامه شرکت با اساسنامه نمونه مصوب هیات مدیره سازمان و توفیق شرکت در اخذ گزارش مقبول از حسابرسان به عنوان عوامل احراز نماد فجر برای ورود به بازار اصلی بورس اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان و سهامداران فجر تصریح کرد: هیچ داعیه‌ای له یا علیه شرکت که بر صورت‌های مالی اثرگذار باشد، وجود نداشته است و این شرکت برای دوره های متوالی موفق به اخذ گزارش مقبول از حسابرسان شده است.

منبع: چیلان

انتهای پیام/

کد خبر 7112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =