کد خبر 7147
۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

کلاهبرداری با تبلیغ فروش بلیت بازی سپاهان و الاتحاد

کلاهبرداری با تبلیغ فروش بلیت بازی سپاهان و الاتحاد

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا گفت: در آستانه بازی بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان؛ مجرمان سایبری مترصد سوءاستفاده از متقاضیان هستند.

به گزارش آهن نیوز؛ سرهنگ رامین پاشایی روز شنبه اعلام کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته، مشخص است مجرمان سایبری با انجام تبلیغات مختلف در فضای مجازی مبنی بر دسترسی" واگذاری بلیط مسابقه فوتبال سپاهان و الاتحاد به متقاضیان خارج از تشریفات تعیین شده" با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال تقاضای بیش‌تر از گنجایش ورزشگاه، مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

وی افزود: با توجه به بسترهای تبلیغات دروغین این کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی تاکنون چندین تارنمای مجرمانه در این خصوص مورد شناسایی قرار گرفته و اقدامات انتظامی و قضائی علیه مرتکبان اینگونه جرایم در حال اجراست و رصدهای تخصصی این پلیس طی ۲ روز باقی مانده به برگزاری این مسابقه ورزشی تشدید خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست که در صورت تمایل به خرید بلیت این مسابقه ورزشی صرفاً به سامانه اعلامی از سوی باشگاه سپاهان مراجعه کنند و از تهیه بلیط در سایر بسترهای اعلامی که قطعاً فاقد اعتبار و وجاهت لازم خواهد بود، خودداری کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir.gov.ir به جهت پیگیری و رسیدگی سریع گزارش کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار می شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 7147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =