کد خبر 7423
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

حفظ ثبات نرخ شمش فولادی در بورس کالا

حفظ ثبات نرخ شمش فولادی در بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۷۰۲ هزار و ۱۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C و SM، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، گرم HR و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۲ قرار است ۷۰۲ هزار و ۱۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C و SM، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و سرد B در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه شده نسبت به هفته قبل ۱۰۱/۴ درصد افزایش دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۰/۵ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۲۳۸ هزار و ۶۵۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۱۷۷ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که افزایش قیمت جزئی نیز در حد ۰/۲ درصدی نسبت به هفته قبل دارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۵۹۱ تومان است. 

امروز همچنین از میان انواع ورق‌ها عرضه ورق گالوانیز G با ۵ هزار تن حجم و ۴۰ هزار تومان نرخ پایه بر روی تابلوی معاملات خواهد بود. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۲۴ دی ماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

از عرضه انواع دیگر ورق‌های فولادی، ۲۹۵ هزار و ۲۰ تن ورق گرم HR و ۲ هزار تن ورق سرد B نیز به ترتیب با نرخ پایه ۲۹ هزار تومان، ۵۰۰ هزار تومان و ۳۰ هزار و ۸۷۰ تومان در تالار صنعتی امروز موجود است.

همچنین عرضه ۶۱ هزار , ۵۰۰ تن تختال C و ۵۰ هزار تن تختال SM با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر قیمت پایه نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

حفظ ثبات نرخ شمش فولادی در بورس کالا

کد خبر 7423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =