کد خبر 7598
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

طلب ۴۴ میلیاردی بازیکن سپاهان از استقلال

طلب ۴۴ میلیاردی بازیکن سپاهان از استقلال

سیاوش یزدانی، ستاره خط دفاعی سپاهان، هنوز برای دریافت مطالبات خود از استقلال اقدامی انجام نداده است.

به گزارش آهن نیوز؛ سال گذشته در نیم فصل و در ساعات آخر فصل نقل و انتقالات، باشگاه استقلال نام سیاوش یزدانی را از فهرست خود خارج کرد؛ اتفاقی که در همان زمان بسیاری آن را غیرقانونی ارزیابی کردند، اما در نهایت این اتفاق افتاد تا این مدافع ملی‌پوش سابق استقلال این باشگاه را ترک کند.

یزدانی که با وجود مصدومیت شدید از ناحیه کمر در نیم فصل اول برای استقلال به میدان رفته و بازی کرده بود، به هیچ وجه توقع این برخورد را نداشت، اما در نهایت سپاهان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

نکته مهم درباره یزدانی این است که او از قرارداد دو ساله‌ای که با استقلال بسته بود، بخش کمی از آن را دریافت کرده و مبلغ سنگینی از باشگاه استقلال طلبکار است.

اگر سیاوش برای دریافت مطالبات خود اقدام به گرفتن وکیل و نوشتن لایحه کند، این کار برای دریافت یک طلب ۴۴ میلیارد تومانی خواهد بود؛ رقمی که با توجه به فسخ یک طرفه از سوی استقلال باید به این بازیکن پرداخت بشود، اما او به واسطه روزهای خوبی که در استقلال داشته، هنوز برای دریافت این بدهی اقدام نکرده و مشخص نیست چه زمانی دست به این کار بزند.

یزدانی که به واسطه مصدومیت شدید قبلی، تازه توانسته خود را به عنوان بازیکن ثابت در خط دفاعی سپاهان مطرح کند، مایل به صحبت در این باره نیست، اما خودداری فعلی او در این زمینه جالب توجه است.

انتهای پیام/

کد خبر 7598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =