کد خبر 7764
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

گزارش آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا؛

شمش فولاد ارزان، تقاضا را به بازار آورد

شمش فولاد ارزان، تقاضا را به بازار آورد

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در رینگ صنعتی و حراج باز بورس کالا با حذف بیش از ۲۰ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۲۷۸ هزار و ۹۵۰ تن با میزان تقاضای ۲۸۵ هزار و ۱۳۰ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز هشتم آبان پس از عرضه ۳۵۳ هزار و ۸۵ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم و انواع ورق گالوانیزه G و سرد B، در انتهای معاملات با حذف بیش از ۲۰ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۲۷۸ هزار و ۹۵۰ تن با میزان تقاضای ۲۸۵ هزار و ۱۳۰ تنی معامله شد.

معامله امروز شمش بلوم در میان محصولات امروز با استقبال ۲۲۰ هزار و ۴۳۰ تنی نسبت به هفته رونق خوبی داشت. کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان ثبت شد که به نظر می رسد همین افت نرخ حدود ۲ درصدی نسبت به هفته قبل تقاضا برای این محصول را به بازار آورد. بر این اساس قیمت پایه آهن اسفنجی حدود 140 تومان برای هفته بعد کاهش نرخ خواهد داشت. 

در میان معاملا ورق‌های امروز ورق گالوانیز G با ریزش ۶۳ درصدی حجم عرضه بر اساس نرخ پایه بدون رقابت به طور کامل فروش رفت. این محصول توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۰ دی ماه عرضه شده که نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

 ۲ هزار تن ورق سرد B با نرخ پایه ۳۰ هزار و ۷۱ تومان با میزان تقاضای هزار و ۸۵۰ تنی در تالار صنعتی امروز به طور کامل فروش رفت.

همچنین عرضه ۷۱ هزار تن تختال C با نرخ پایه ۱۹ هزار و ۵۱۰ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز به طور کامل فروش رفت که ۶۱ هزار تن تقاضا برای آن وجود داشت.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

شمش فولاد ارزان، تقاضا را به بازار آورد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =