کد خبر 7769
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

مدیرعامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان ماند یا رفت؟  

مدیرعامل جدید شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان ماند یا رفت؟  

روز گذشته درحالیکه "احمد صادقیان" سکان هدایت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان را بر عهده گرفت، شائبه‌هایی درباره عدم تایید این مدیر جوان مطرح شد تا جاییکه بررسی‌های میدانی خبرنگار آهن‌نیوز این شائبه را قوی‌تر کرد که صادقیان علی‌رغم خبر انتصابش، هنوز بر صندلی مدیریت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان تکیه نزده است.

به گزارش آهن‌نیوز؛ روز گذشته، "احمد صادقیان" دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف که پیش‌تر مدیریت عامل مجتمع ذوب‌آهن خزر و فولاد اکسین خوزستان  را بر عهده داشته، سکان هدایت فولاد غدیر ایرانیان را بر عهده گرفت و رسانه‌ها به این مساله پرداختند اما از همان ساعات اولیه انتشار خبر معارفه، شائبه‌هایی درباره این مدیر جوان مطرح شد تا جاییکه بررسی‌های میدانی خبرنگار آهن‌نیوز از کارکنان مجموعه فولاد غدیر ایرانیان این شائبه را قوی‌تر کرد که صادقیان علی‌رغم خبر انتصابش، هنوز بر صندلی مدیریت فولاد غدیر ایرانیان تکیه نزده است. نام اسداله فرشاد همچنان در وب‌سایت رسمی این مجموعه با عنوان مدیرعامل باقی مانده است.

به نقل از منابع آگاه؛ "اسداله فرشاد" مدیرعامل شرکت آهن و فولاد فولاد غدیر ایرانیان؛ بعد از یک سفر طولانی مدت به خارج از کشور تا به امروز که ۷ ماه از آن می‌گذرد هنوز به کشور بازنگشته است.

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن، صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. کارخانه احیای مستقیم این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی با هدف تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات فولادسازی استان یزد و سایر فولاد سازی های کشور در ۲۵ کیلومتری شهرستان اردکان و در استان یزد و همجوار مجتمع گندله‌سازی چادرملو احداث شد.

سرمایه اسمی‌ این شرکت در زمان تاسیس یک میلیارد ریال بوده که طی ۱۵ مرحله به ۱۲ هزار میلیارد ریال رسیده بود و هم اکنون به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر 7769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =