کد خبر 7795
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

۱۲ کشور، مقصد صادرات محصولات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش هستند

۱۲ کشور، مقصد صادرات محصولات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش هستند

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه پیش از این تنها به چهار کشور صادرات داشتیم، گفت: سیاست دولت سیزدهم موجب افزایش صادرات این شرکت به ۱۲ کشور شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ سیدعباس حسینی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه هرمزگان اظهار کرد: امسال صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری را برنامه‌ریزی کردیم و این میزان همزمان با توسعه فازهای تولید، هر سال روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه با تاکید بر مزیت صادراتی این شرکت، بیان کرد: ۷۰ درصد تولیدات این شرکت، صادر می‌شود و طی ۶ ماه نخست امسال به اندازه کل سال قبل، فروش داشتیم.

وی با اشاره به طرح توسعه فولاد کاوه، تصریح کرد: تیرماه امسال طرح کارخانه آهن اسفنجی با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیون دلاری را کلنگ‌زنی کردیم که طبق برنامه تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی ادامه داد: کارخانه تولید آهن اسفنجی برای ۴۰۰ نفر از جوانان بومی هرمزگان به صورت مستقیم، شغل ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، گفت: بی‌نیازی از دانش خارجی را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون با پنج دانشگاه برتر کشور و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی همکاری می‌کنیم که همین امر موجب شده بتوانیم ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه را بومی‌سازی کنیم.

حسینی با بیان اینکه تلاش داریم یک صنعت سبز باشیم، اظهار کرد: در حال حاضر خانه محیط زیست در شرکت فولاد کاوه راه‌اندازی شده و کارکنان با فرهنگ محیط زیست آشنا شده‌اند.

وی همچنین گفت: در بخش مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات متعددی را در دستورکار داریم از جمله طرح آبرسانی به ۲ روستای کُنار سیاه و باغ بالا در قشم که تا سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 7795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =