کد خبر 7845
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش عرضه ۳۰ درصدی آهن اسفنجی/ تیرآهن و میلگرد همچنان کاهشی

کاهش عرضه ۳۰ درصدی آهن اسفنجی/ تیرآهن و میلگرد همچنان کاهشی

امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۵ تن محصول شامل ۱۰۸ هزار و ۷۴۵ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۶۷ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۵ تن محصول شامل ۱۰۸ هزار و ۷۴۵ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۶۷ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۲۵/۵ درصد کاهش در حجم عرضه دارد.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سرد لوازم خانگی، خودرو و ورق گالوانیزه خودرو است که افزایش حدود ۱۵ درصدی نسبت به هفته قبل دارد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته نیز با کاهش ۲۸/۷ درصدی حجم عرضه، میزبان ۶۷ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل کاهش قیمت ۲۸/۷ درصدی داشته است.

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله و کنسانتره سنگ آهن موجود است که ۴۰.۹ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

کاهش عرضه ۳۰ درصدی آهن اسفنجی/ تیرآهن و میلگرد همچنان کاهشی

انتهای خبر/ف

کد خبر 7845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =