کد خبر 809
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

فولاد تیغ دولبه برای پرسپولیس

فولاد تیغ دولبه برای پرسپولیس

هفته دوم بازی‌های لیگ‌برتر با بازی پرسپولیس و فولاد در استادیوم آزادی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، تیم‌های فولاد و پرسپولیس در هفته دوم مسابقات لیگ‌برتر در آزادی تهران به میزبانی پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

فولادی‌ها که این فصل را با پیش‌فصلی مناسب به پیشواز این فصل آمده‌اند در هفته اول در خانه خود و در دربی خوزستان با نتیجه بدون گل به تساوی رسیدند تا اولین مساوی فصل را در خانه خود تجربه کنند. از سوی دیگر پرسپولیس که یکی از مدعیان سنتی رقابت‌های لیگ است هم در اصفهان در مقابل ذوب‌آهن با نتیجه مساوی بدون گل زمین را ترک کرد.

براساس نتایج هفته اول و همچنین معیارهای قهرمانی دو تیم قاعدتاً این بازی در هفته دوم مسابقات را باید با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برسانند بخصوص پرسپولیس که در خانه خود بازی خواهد کرد.

برد پرسپولیس در مقابل فولادی که از لحاظ جذبِ مهره عملکردی مناسبی را در پیش‌فصل داشته در آزادی هم می‌تواند برای آنها از بُعد روانی بسیار مهم باشد و هم اینکه با بُرد مقابل فولاد در هفته‌ دوم می‌تواند آنها را از همین ابتدا در کورس صدر جدول مسابقات قرار دهد، ضمن اینکه این فصل بازی با فولاد که آنها هم حالا در قواره مدعیان قهرمانی از لحاظ ساختاری نشان داده‌اند، به نظر بردی 6 امتیازی برای پرسپولیس و دیگر تیم‌ها می‌تواند باشد.

از طرفی باخت به فولاد برای پرسپولیسی‌ها از جهتی می‌تواند به مراتب سنگین تلقی شود، چراکه با تساوی بدون گل در اصفهان و احیانا باخت در آزادی فشار هواداران و افکارعمومی به ساختار تیم و کادرفنی بیشتر خواهد شد، ضمن اینکه نسبت به سبک بازی پرسپولیس در بازی هفته اول، کم‌وبیش انتقادهایی هم در بین محافلِ فوتبالی و کارشناسان وجود داشته است.

از طرفی باخت و برد فولادی‌ها در این بازی هم می‌تواند برای آنها هم مزیت‌ها و مناقبت‌هایی را داشته باشد. 

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =