کد خبر 8435
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

چرا نوردکاران دست به خرید نمی‌زنند؟

چرا نوردکاران دست به خرید نمی‌زنند؟

بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند. مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است، هر هفته رکود سنگین‌ و فراگیرتر می‌شود. در این شرایط معاملات محصولات در تمامی رینگ‌ها با کاهش تقاضا و حجم معاملات مواجه خواهد شد.

به گزارش آهن نیوز؛ بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند.

مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است، هر هفته رکود سنگین‌ و فراگیرتر می‌شود. در این شرایط معاملات محصولات در تمامی رینگ‌ها با کاهش تقاضا و حجم معاملات مواجه خواهد شد.

علیجانی عنوان کرد: با نزدیک شدن به فصل سرمایه قیمت جهانی فولاد از ابتدای ماه نوامبر روندی صعودی را در پیش گرفت اما این روند افزایش تقاضا به صورت مقطعی بوده و با توجه به شرایط بازارهای جهانی پیش‌بینی می‌شود که به‌طور مجدد با کاهش تقاضا مواجه شویم.

وی ادامه داد: بازار فولاد داخل با نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال اعمال قطعی یا محدودیت گاز هم همچنان نتوانست نوردکاران را ترغیب به خرید کند. میزان تقاضا برای شمش همچنان در مسیر کاهشی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر 8435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =