کد خبر 8599
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن و فولاد، تب افزایشی ابتدای هفته ادامه داشت و جو غالب بازار صعودی بود اما در بخش مقاطع تخت، ثبات قیمتی وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز در بازار آزاد با یک افزایش جزئی به قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۲ تومان معامله شد. در بازار آهن و فولاد نیز، تب افزایشی ابتدای هفته ادامه داشت و جو غالب بازار صعودی بود اما در بخش مقاطع تخت، ثبات قیمتی وجود داشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد افزایش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در معاملات دیروز در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد با ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش به قیمت‌های بین ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. 

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه هم با افزایش چشمگیری همراه  بود و با ۴۰۰ الی ۱۳۰۰ تومان رشد به قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

در بخش محصولات تخت فولادی اما ثبات قیمت حاکم بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و کاویان) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن بدون تغییر اعلام شد.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل نیز نرخ‌های اعلامی تا اواسط روز ثابت بود اما در انتهای روز با یک افزایش جزئی در حد ۲۰۰ تمان بین قیمت ۳۶ هزار تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفته و نرخ پروفیل زد نیز به دلیل نوسان اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی رشد بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی و شمش فولادی نیز ۲۰۰ تومان افزایش یافت و به قیمت ۱۹ هزار و ۴۵۰ تومان تا ۲۰ هزار تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =