کد خبر 8621
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

فولاد مبارکه به جای هزینه های اضافی برای سپاهان، حقوق کارگران را به روز پرداخت کند

فولاد مبارکه به جای هزینه های اضافی برای سپاهان، حقوق کارگران را به روز پرداخت کند

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد تیم سپاهان با کاروانی پرتعداد وارد عربستان شده درحالی که هزینه‌های سفر ازجمله بلیت پرواز و اقامت هتل برای هر نفر حتما مبلغ گزافی شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد تیم سپاهان با کاروانی پر تعداد وارد عربستان شده درحالی که هزینه‌های سفر ازجمله بلیت پرواز و اقامت هتل برای هر نفر حتما مبلغ گزافی شده است.

میثاقی که مدعی بود سپاهان ۳۰-۴۰ نفر اضافه همراه خود برده، به طعنه ابراز امیدواری کرد حقوق و پاداش کارگران فولاد مبارکه هم به‌روز پرداخت شود!

مجری فوتبال برتر در پایان این انتقادهای خود، پرسید: بهتر نبود به‌جای اعضای هیئت‌مدیره و غیره، چند نفر کارگر که سال‌ها کنار کوره زحمت کشیده‌اند را همراه تیم به عربستان می‌بردید؟

این صحبت‌های میثاقی با واکنش سپاهان همراه شد و مدیر روابط عمومی زردپوشان در اینستاگرام خود نوشت: همان‌طور که کاروان الاتحاد مهمان سپاهان بود، کاروان سپاهان هم مهمان الاتحاد شد و هزینه‌های اقامت به عهده میزبان بوده است. درواقع توافق بر خدمات متقابل شده است. چند نفر از همان پرسنل باشگاه و کارگران فولاد مبارکه که اشاره شد همراه کاروان سپاهان بودند. اینکه رسانه ملی تریبون دروغ‌پراکنی و ارائه اطلاعات ناقص توسط افرادی معلوم‌الحال شود جای تاسف دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 8621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =