کد خبر 8680
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

استقبال از محصولات نوردی جان گرفت/ سنگ آهن بدون مشتری

استقبال از محصولات نوردی جان گرفت/ سنگ آهن بدون مشتری

در انتهای معاملات با ریزش ۴۵/۶ درصدی محصولات عرضه شده و حذف سنگ آهن دانه‌بندی، حجمی به مقدار ۷۰۶ هزار و ۴۶۴ تن با میزان تقاضای ۷۰۷ هزار و ۱۷۳ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۸ آذر ۱۴۰۲ قرار بود یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۶۷۹ تن محصول شامل ۱۸۹ هزار و ۶۷۹ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۷ هزار تن محصولات سنگ آهنی و ۱۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود، اما در انتهای معاملات با ریزش ۴۵/۶ درصدی محصولات عرضه شده و حذف سنگ آهن دانه‌بندی، حجمی به مقدار ۷۰۶ هزار و ۴۶۴ تن با میزان تقاضای ۷۰۷ هزار و ۱۷۳ تن به فروش رفت.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، ریل آهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، و شمش بلوم و آلیاژی، انواع ورق سرد خودرو و لوازم خانگی بود که حجم معاملات آن ۲۹ درصد نسبت به اطلاعیه عرضه کاهش داشت و به حجم ۱۳۴هزار و ۶۴۶ تن با میزان تقاضای ۱۸۹ هزار و ۶۷۹ تن معامله شد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا میزبان ۱۰۲ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۱۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده بود که به طور کامل با میزان تقاضای ۱۸۴ هزار و ۸۵۰ تن به فروش رفت. 

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین از مجموع یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۶۷۹ تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله و کنسانتره سنگ آهن عرضه شده با حذف کامل سنگ آهن دانه بندی، و در مجموع ۵۳/۳ درصد محصولات، حجمی به مقدار ۶۰۴ هزار و ۶۴۶ تن با میزان تقاضای ۳۸۹ هزار تن به فروش رفت. 

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را نسبت به اطلاعیه عرضه نشان می‌دهد.

استقبال از محصولات نوردی جان گرفت/ سنگ آهن بدون مشتری

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =