کد خبر 880
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

مجتمع فولاد "سبا" روی خط تولید محصولات کیفی

مجتمع فولاد "سبا" روی خط تولید محصولات کیفی

تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده سالانه مجتمع فولاد سبا طی 5 روز با بالاترین کیفیت انجام شد تا این خط تولید برای انواع ورق‌های کیفی و ویژه آماده شود.

به گزارش آهن‌نیوز، تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده سالانه مجتمع فولاد سبا طی 5 روز با بالاترین کیفیت انجام شد تا این خط تولید برای انواع ورق‌های کیفی و ویژه آماده شود.

محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا در این باره گفت: در هر کارخانه تولیدی برای دوام و پایداری تولید، تعمیرات سالانه در قالب برنامه‌ریزی‌هایی مدون اجرایی می‌شود و طبق برنامه‌ریزی مشخصی که برای فولاد سبا انجام شده، این تعمیرات در ‌مدت حدود 5 روز انجام شده است.

وی افزود: راهبرد ویژه این تعمیرات سه شاخص زمان، هزینه و کیفیت بود. به همین دلیل، هم از نظر محدود کردن زمان و هم از نظر کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت تعمیرات، شاخص‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا با توجه به محدودیت‌های برق در روزهای اخیر، این اتفاق مهم را در ماه جاری در فولاد سبا رقم بزنیم. این امر باعث می‌شود تولید در طول سال در این مجتمع متوقف نگردد و با کیفیت بهتری پس از تعمیرات از سر گرفته شود.

محمدی اضافه کرد: هر تجهیز در صنعت پس از مدتی دچار استهلاک می‌شود و باید تعمیر یا تعویض گردد که بر اساس بازدهی آن تجهیز در طول سال، عملیات مناسب برای شرایط موردنظر در نظر می‌گیریم و در زمان تعمیرات اساسی آن را به انجام می‌رسانیم تا برنامه تولید سال با بهترین شرایط قابل‌دست‌یابی باشد.

وی در پایان بیان داشت: کیفیت محصولات پس از انجام تعمیرات و تنظیمات خط تولید افزایش خواهد یافت. ازآنجاکه محصولات در فولاد سبا کیفی هستند این تعمیرات از اهمیت خاصی برخوردار است و باعث می‌شود تا زمان تعمیرات بعدی، محصولات خوبی تولید کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =