کد خبر 8849
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن:

تیرآهن افزایشی شد/شمش ثابت ماند

تیرآهن افزایشی شد/شمش ثابت ماند

در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، ثبات و در برخی افزایش قیمت اعلام شد به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان نوسان کرد و در نهایت به قیمت ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، ثبات و در برخی افزایش قیمت اعلام شد به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد بدون تغییر اعلام شد و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۱۰۰ تا ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

اما بازار تیرآهن افزایشی بود و با رشد بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ تومان در نهایت به قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی، نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز شنبه با ۵۰۰ تومان افزایش، بین ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) و ورق سیاه اکسین و کاویان نیز تغییر قیمت خاصی نداشت.

در بخش فروش انواع قوطی پروفیل هم نرخ‌ها با رشد ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومانی بین قیمت ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام نرخ شد.

در بخش فروش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز شنبه ثبات بود و شمش با نرخ ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

تیرآهن افزایشی شد/شمش ثابت ماند

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =