کد خبر 885
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

سودجویی به جای دلسوزی در انتشار فساد فولاد مبارکه

سودجویی به جای دلسوزی در انتشار فساد فولاد مبارکه

استاندار اصفهان گفت: با تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه خوراکی برای لاشخورهای بیرون از مرزها فراهم می‌شود، البته منکر مشکل نیستیم و حتماً مشکلی بوده که در مجلس تحقیق و تفحص مطرح شده، اما نباید باعث نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های بزرگ کشور شود.

به گزارش آهن‌نیوز، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در مورد موضوع تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، تصریح کرد: اصل تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را مبارک می‌دانم، اما فولاد مبارکه یک مجموعه توانمند و از افتخارات جمهوری اسلامی است و اگر تخلفی صورت می‌گیرد نباید نگاه ما را به این ظرفیت عظیم کشور عوض کند.

وی افزود: گاهی جای متهم و مدعی عوض و خوراکی برای لاشخورهای بیرون از مرزها فراهم می‌شود که هستی ما را هدف قرار داده‌ است، البته منکر مشکل نیستیم و حتماً مشکلی بوده که در مجلس تحقیق و تفحص مطرح شده، اما این نباید باعث نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های بزرگ کشور شود.

مرتضوی با بیان اینکه گاهی به مجموعه‌ای حمله می‌کنند تا کشور را از وجود یک ظرفیت بی‌بهره کنند و باید از آن مراقبت کنیم، تصریح کرد: چون بررسی نکرده‌ام اظهارنظر نمی‌کنم، اما اگر دستگاه قضا تخلفی را تشخیص داد، درخواست برخورد قاطعانه داریم تا سرمایه اجتماعی‌مان از دست نرود.

انتهای پیام/

کد خبر 885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =