کد خبر 8888
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

آخرین شرایط سپاهان قبل از بازی آسیایی

آخرین شرایط سپاهان قبل از بازی آسیایی

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین شرایط پیرامون این تیم توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش آهن‌نیوز؛ «مسعود سعید»، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان، در گفتگویی رادیویی درباره آخرین شرایط این تیم صحبت کرده و ابراز امیدواری کرده مسئولان نگاه متفاوتی به سپاهان داشته باشند.

سپاهان در آسیا
مدیر رسانه‌ای این تیم فوتبال در مورد قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: وقتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با چنین کیفیت بالایی در حال برگزاری است برای سپاهان تفاوت چندانی نمی کند که در مراحل بعدی با کدام تیم بازی کنند. همه ی ما اشراف داشتیم که هر تیمی که قرار باشد مقابل آن صف آرایی بکنیم تیم شایسته ای است. این را مورایس در جلسات مختلف نیز عنوان کرده بود.

باید الهلال را ببریم!
به گفته مدیر رسانه‌ای سپاهان، الهلال در مرحله بعدی حریف شایسته ای است که بازیکنان بزرگ، ساختار باشگاهی و تیمی بسیار خوب و از مربیان بزرگی بهره می برد. سپاهان هم تجربه بازی در مقابل آن را دارد. تمام تلاش ما این است که نماینده شایسته ای برای کشورمان در این مرحله بوده و عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. اگر سپاهان بخواهد به راهیابی به مراحل بالاتر این مسابقات و قهرمانی در آن فکر کند بایستی از پس تمام حریفان خویش برآمده و کیفیت خود را نشان دهد. اگرچه سپاهان را در کشور خودمان اذیت کرده و می کنند اما تیم شایسته ای است که نشان داده می تواند در آسیا عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

امیدوارم در شرایط عادی ادامه بدهیم!

مسعود سعید در انتها عنوان کرد: ما همین که بتوانیم از بازیکنان کنونی خود استفاده کنیم و ۲۴ ساعت قبل از بازی اعلام نشود که بازیکنان محروم هستند و یا هنگامی که در کشور دیگری برای مسابقات آسیایی حضور داریم حکمی به ما ابلاغ نکنند و بتوانیم در شرایط عادی ادامه دهیم فعلا برای ما کافی است. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم از بازیکنان خود به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدوارم سپاهان به عنوان نماینده کشورمان مورد توجه مسئولان عزیز قرار گرفته و به عنوان نماینده ایران به این تیم شایسته نگاه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 8888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =