کد خبر 9141
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

آل‌کثیر بین دوراهی فولاد و پرسپولیس!

آل‌کثیر بین دوراهی فولاد و پرسپولیس!

سپاهان اصفهان به دلیل تعداد مهاجم زیادی که داشت، آل کثیر را آزاد کرد تا بتواند در پُست های دیگر خودش را تقویت کند. حالا گفته می شود عیسی آل کثیر از فولاد خوزستان پیشنهاد خیلی خوبی دارد اما این مهاجم پشیمان هنوز منتظر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است.

مهاجم سابق پرسپولیس در تابستان گذشته و در حالی که یحیی گل محمدی اصرار به ماندنش داشت و رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس بارها با او تماس گرفتند اما تمامی این تماس ها را بی پاسخ گذاشت و سپاهانی شد! با این وجود چرخ روزگار در سپاهان چندان بر وفق مراد عیسی آل کثیر نچرخید. هر چند او گل هایی هم زد و عملکرد خیلی ضعیفی با توجه به دقایقی که بازی کرد نداشت اما بالاخره در لیست مازاد مورایس قرار گرفت و حالا از این تیم جدا شده است.

سپاهان اصفهان به دلیل تعداد مهاجم زیادی که داشت، آل کثیر را آزاد کرد تا بتواند در پُست های دیگر خودش را تقویت کند. حالا گفته می شود عیسی آل کثیر از فولاد خوزستان پیشنهاد خیلی خوبی دارد اما این مهاجم پشیمان هنوز منتظر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است. مخالف اصلی بازگشت آل کثیر به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود که حتی در یک نشست خبری هم اعلام کرد نیازی به بازیکنان مازاد سایر تیم ها ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 9141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =