کد خبر 9338
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

چرا مدیرعامل‌ها گزینش نمی‌شوند؟ / گاهی بودجه‌شان از بودجه یک وزارتخانه بیشتر است!

چرا مدیرعامل‌ها گزینش نمی‌شوند؟ / گاهی بودجه‌شان از بودجه یک وزارتخانه بیشتر است!

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی از مدیران عامل با وجود اینکه بودجه ای بیش از یک وزارتخانه را در اختیار دارند، اما بدون گزینش بر سر منصب آماده اند و این موضوع زمینه بروز فساد و اختلاس را افزایش می دهد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ سید محمدرضا حسینی روز سه‌شنبه در همایش سراسری کارگزاران گزینش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اگر این سطح گزینش نیازمند تصویب قانون است، باید هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: برخی از مدیران عامل با وجود اینکه بودجه ای بیش از یک وزارتخانه را در اختیار دارند، اما بدون گزینش بر سر منصب آماده اند و این موضوع زمینه بروز فساد و اختلاس را افزایش می دهد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: انتصاب مدیران عامل در یک جایگاه صرف آن که در پست و یا پست های قبلی دارای کارنامه درخشانی بوده، اقدامی نادرست است و باید مورد گزینش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: گزینش درست برای کشور و جمهوری اسلامی ایجاد کارآمدی می کند و دست فاسدان را از لطمه زنی به جمهوری اسلامی کوتاه می‌کند.

حسینی افزود: گزینش جایگاه راهبردی و اعتقادی در جمهوری اسلامی دارد و در واقع خط مقدم دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حضور با بصیرت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مصداقی از گزینش درست است که می تواند تغییرات مثبتی در مسیر تحول کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: برای همین است که دشمنان تلاش دارند با وارد کردن ضربه به آن، مسیر درست نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهند و یا منحرف کنند.

همایش سراسری کارگزاران گزینش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور کارگزاران هسته های گزینش مرکزی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، صندوق بازنشستگی فولاد، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت دخانیات ایران امروز در مشهد آغاز شد و فردا به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 9338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =