کد خبر 9681
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

کاهش قیمت ۴۰۰ تومانی نرخ میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

کاهش قیمت ۴۰۰ تومانی نرخ میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

نرخ پایه عرضه محصول میلگرد صادراتیِ ذوب آهن اصفهان، امروز ۲ اسفند با قیمت ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود که در انتهای معامله نیز با توجه به میزان تقاضا که برابر با حجم عرضه و به مقدار ۱۰ هزار تن بود، بدون رقابت قیمتی خاصی بر اساس نرخ پایه به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دوم اسفند ۱۴۰۲، عرضه و معامله ۱۰ هزار تن سبد میلگرد مخلوط توسط ذوب آهن اصفهان در تالار صادراتی بورس کالا انجام گرفت. 

نرخ پایه عرضه محصول میلگرد صادراتی ذوب آهن با قیمت ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود که در انتهای معامله نیز با توجه به میزان تقاضا که برابر با حجم عرضه و به مقدار ۱۰ هزار تن بود، بدون رقابت قیمتی خاصی بر اساس نرخ پایه به فروش رفت. 

شرایط فروش این محموله به صورت تحویل درب کارخانه با نوع تسویه نقدی (صادراتی - ریالی) و تاریخ تحویل ۲۰ فرودین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

تصویر زیر جزئیات معاملات و سایق آن را نشان می‌دهد:

کاهش قیمت ۴۰۰ تومانی نرخ میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان

طبق سابق معاملاتی محصول میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار صادراتی در آخرین عرضه که در تاریخ ۱۶ بهمن سال جاری بوده، نرخ پایانی معامله با ۱۰۰ تومان بالاتر از نرخ امروز به قیمت ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است. این در حالی است که در معامله قبل از آن در تاریخ ۱۵ بهمن قیمت پایانی معامله ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان بوده است. به عبارتی نرخ معامله میلگرد صادراتی ذوب آهن در طول ۱۶ روز افت ۴۰۰ تومانی داشته است. 

این شرکت امروز همچنین در رینگ داخلی بورس کالا نیز عرضه برخی گریدهای میلگرد را داشته که با میانگین نرخ ۲۲ هزار و ۴۶۳ تومان در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد. 

انتهای خبر/ف

کد خبر 9681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =