کد خبر 979
۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

چه کسانی مانع برکناری مدیرعامل سابق فولاد مبارکه شدند؟

چه کسانی مانع برکناری مدیرعامل سابق فولاد مبارکه شدند؟

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت روحانی در مقابل برکناری مدیرعامل قبلی شرکت فولاد مبارکه ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز  به نقل از همشهری آنلاین، احمد سالک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پرونده فساد فولاد مبارکه اصفهان گفت: تخلفات رخ داده مربوط به مدیریت قبلی فولاد مبارکه در دولت قبل از سال ۹۷ تا اوایل سال ۱۴۰۰ بوده است، بنابراین باید روشن شود که کدام مدیران در این پرونده دست داشته‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مراکزی که می‌توانست نیازهای مالی دولت دوازدهم را تأمین کند، همین شرکت بود، بنابراین مدیران دولت روحانی در مقابل برکناری مدیرعامل قبلی شرکت فولاد مبارکه ایستادند.

در همین راستا، رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضائیه درخصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه، گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحص در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده است تا به قوه قضائیه ارسال شود.

القاصی افزود: در صورت نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص و ضرورت رسیدگی در دستگاه قضا، این گزارش مستقیماً به دادگستری کل استان تهران ارجاع می‌شود تا پیگیری‌های قضایی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =