کد خبر 9859
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

بورس کالا| معامله آهن اسفنجی بریکتِ شادگان، ۱۰۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

بورس کالا| معامله آهن اسفنجی بریکتِ شادگان، ۱۰۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

حجم عرضه آهن اسفنجی بریکتِ فولاد شادگان امروز در بورس کالا، به مقدار ۴ هزار تن و با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران فقط آهن اسفنجی بریکت به عنوان تنها محصول زنجیره فولاد از طرف فولاد شادگان عرضه شده است.

حجم عرضه آهن اسفنجی بریکتِ فولاد شادگان امروز به مقدار ۴ هزار تن و با قیمت پایه ۱۳ هزار و ۴۴۹ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. 

اما در انتهای معاملات امروزِ محصول آهن اسفنجی بریکت، برعکس هفته های گذشته که تقاضای چندانی برای این محصول خصوصا از طرف این شرکت موجود نبود، اما امروز میران رقابت برای آن بالا گرفت؛ در اثر تقاضای بیش از دو برابری به مقدار ۸ هزار و ۵۰۰ تن، میانگین نرخ معاملاتی آن با ۷/۶۷ درصد بالاتر از نرخ پایه و به مبلغ ۱۴ هزار و ۴۸۰ تومان معامله شد.

بورس کالا| معامله آهن اسفنجی بریکتِ شادگان، ۱۰۰۰ تومان بالاتر از نرخ پایه

این در حالی است که در میان عرضه‌های روز گذشته نیز، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت از طرف صبا فولاد خلیج فارس با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۴۶۷ تومان عرضه شده بود که در انتهای معاملات، ۱۲ هزار تن از این محصول با میزان تقاضای برابر با همین مقدار، بدون رقابت و بر اساس نرخ پایه به فروش رفت. 

بررسی سابقه عرضه آهن اسفنجی بریکت توسط فولاد شادگان، نشان می‌دهد که این محصول یک بار در تاریخ ۲۴ دی سال جاری از طرف شادگان عرضه و با نرخ ۱۳ هزار و ۱۳۰ تومان معامله شده است.

نرخ معاملاتی امروز حدود ۱۰ درصد معادل ۱.۳۵۰ تومان بالاتر از آخرین نرخ معاملات بریکت شادگان است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =