کد خبر 9860
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

افزایش قیمت ۲۵۰۰ تومان نبشی در بازار آهن

افزایش قیمت ۲۵۰۰ تومان نبشی در بازار آهن

بررسی روند قیمت نبشی طی یک هفته گذشته تا به امروز از افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ تومانی این محصول حاکی است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، بررسی روند قیمت نبشی طی یک هفته گذشته تا به امروز از افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ تومانی این محصول حاکی است. 

بدین ترتیب که میانگین نرخ معامله شده نبشی در ابتدای اسفند در محدوده قیمتی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده اما امروز اعلام نرخ این محصول با حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش، در قیمت حدود ۳۰ هزار تومان به ازای هر کیلو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معامله شده است. 

گفتنی است بیشترین افزایش نرخ این محصول نیز روز گذشته و بین ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان رشد داشت، اما امروز به واسطه عقب نشینی جزئی در نرخ دلار، بازار آن آرام‌تر شده است. 

این در حالی است که به گفته فعالان بازار آهن، با توجه به دو هفته باقی‌مانده از فعالیت بازار و افزایش قیمت‌های مداوم و بارهای تحویل داده نشده و بی‌نظمی‌هایی که طی دو ماه گذشته به تدریج روی هم تلنبار شده، امید چندانی به عادی شدن بازار قبل عید نمی‌رود.

در آخرین معامله این محصول در بورس کالا در تاریخ ۸ اسفند سال جاری نیز، عرضه آن در تنوع بالا و از طرف شرکت‌های متعددی با تسویه هم نقدی و هم اعتباری بود و با حذف فقط ۱۵/۵ درصد حجم عرضه شده مابقی با رقابت بالایی حدود ۲ درصد بالاتر از نرخ پایه و به قیمت ۲۳ هزار و ۴۹۲ تومان فروش رفت. 

در جدول زیر نرخ روز انواع نبشی عرضه شده توسط شرکت ناب تبریز ارائه شده است:

سایز  قیمت نبشی ۶ متری (ریال) قیمت نبشی ۱۲ متری (ریال)
۴*۴۰*۴۰ ۲۷۹.۰۰۰ ۲۹۴.۰۰۰
۵*۴۵*۴۵ ۳۰۱.۰۰۰ ۳۱۶.۰۰۰
۳*۵۰*۵۰ ۲۷۹.۰۰۰ ۳۰۱.۰۰۰
۴*۵۰*۵۰ ۲۷۸.۰۰۰ ۳۰۱.۰۰۰
۵*۵۰*۵۰ ۲۷۷.۰۰۰ ۳۰۱.۰۰۰
۵*۶۰*۶۰ ۲۸۱.۰۰۰ ۲۹۶.۰۰۰
۶*۶۰*۶۰ ۲۷۹.۰۰۰ ۲۹۴.۰۰۰
۶*۷۰*۷۰ ۲۸۱.۰۰۰ ۲۹۶.۰۰۰
۷*۷۰*۷۰ ۲۸۱.۰۰۰ ۲۹۶.۰۰۰
۷*۸۰*۸۰ ۲۷۷.۰۰۰ ۲۹۲.۰۰۰
۸*۸۰*۸۰ ۲۷۶.۰۰۰ ۲۸۶.۰۰۰

انتهای خبر

کد خبر 9860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =