کد خبر 965
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

پیشرفت ۸۰ درصدی فولاد ایوان

پیشرفت ۸۰ درصدی فولاد ایوان

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: واحد تولیدی فولاد شهرستان ایوان با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در حال اجراست و تلاش داریم بتوانیم با تزریق منابع شاهد بهره‌برداری این واحد تولیدی بزرگ باشیم.

به گزارش آهن‌نیوز، علی خورسندیان در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان‌های ایوان و چرداول اظهار داشت: رونق‌بخش تولید و اشتغال کشور موجب امیدآفرینی در بین آحاد مردم خواهد شد و رسالت بانک صنعت و معدن همواره ساختن این امیدآفرینی و حل مشکلات تولیدکنندگان است.

وی اضافه کرد: در بازدید از شرکت فولاد گستر آتنا، شرکت فعال کوشاب غرب و واحد در دست اجرای کاغذ سنگی با پیشرفت ۳۰ درصدی چرداول، تلاش ما این است تا با مشارکت بانک صنعت، معدن و صندوق و همکاری خود واحد تولیدی مشکلات موجود این واحد برطرف شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک صنعت، معدن تأکید کرد: در بازدید از واحد تولیدی فولاد شهرستان ایوان که با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در حال اجراست، تلاش ما این است بتوانیم با تزریق منابع از بانک، شاهد بهره‌برداری این واحد تولیدی بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توسعه واحدهای تولیدی در استان ایلام چهره محرومیت از این‌ منطقه برداشته شود و به‌عنوان یک استان برخوردار با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های که داراست شاهد آبادانی بیشتر در این ‌منطقه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =