کد خبر 4226
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۸ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورسی

کاهش ۸ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورسی

طبق اطلاعیه عرضهبورس کالای ایران امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۱۸۸ هزار و ۹۵۴ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گرم و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضهبورس کالای ایران امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۱۸۸هزار و ۹۵۴ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گرم و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۲/۳ درصد کاهش داشته است. 

در میان محصولات عرضه شده امروز برخلاف دو هفته اخیر که قیمت میلگرد و تیرآهن صعودی بود اما در عرضه‌های امروز نرخ پایه این محصولات حدود ۸ درصد کاهش نسبت به هفته قبل داشته و نرخ پایه تیرآهن ۲۳ هزار و ۹۲ تومان و میلگرد با قیمت پایه ۲۲ هزار و ۴۲۳ تومان معامله خواهد شد. گفتنی است درصد پیش پرداخت سفارش برای این محصولات ۳۰ درصد اعمال شده و به غیر از چند شرکت که نوع تسویه بری آنها به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است، مابقی شرکت‌ها تسویه نقدی دارند.

در این میان نبشی در عرضه‌های امروز افزایش حجم عرضه قابل توجهی به مقدار ۱۵ هزار و ۸۴۵ تن داشته و نرخ پایه آن نیز ۷/۳ درصد افزایش نسبت به هفته قبل داشته و به قیمت هر کیلو ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و قیمت را نشان می‌دهد.

کاهش ۸ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورسی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =